Monday, March 12, 2012

believe in your flyness conquer your shyness/bday post+ first part of our little giveaway

 Between Paris & London, I took a risk( school suicide) and came back home for by birthday. I must say- best weekend+bday you can wish for. Love my friends&family like fat kid loves cake <3 Nothing much else I wanted to say, so its just a quick posts. Other than that- some really exciting Paris posts coming up really soon!
 Spend saturday watching old VHS tapes..what a cutipie :)


 Alll about love& family

 Wore a Topshop dress from their "Dress Up" line and soundtrack from our night



 Dinner & Coctails with my girls

 And off to the studio!




 and.. after that I had a best gift : coolest afterparty of all times @MartinSaare stuudio. Sõbrad some olustikulaulud ja päikesetõus.

 bädass preilid ehk rack city







 +Had a photoshoot






 lisaks sellele et armas Kati tegi mulle maailma ilusaime patsi sain ma selga ka maailmamugavama onepiece. Nagu üks suur roosa sünnipäevaloom hüplesin ringi seal:)

allnighter ja hommikusöök kell 10 tagasihoidliku kleidiga perekohvikus:)

 ja tagasi kodulainele..beebiloomad:)))





ja ei tea kuidas mul niiiiiiiiii khuulid kingid kõik said.. alustades raamatutest mida ma JÄLESTAN :D ning lemmikehetest-ilutoodetest lõpetades minu enda tsärgiga, hiiglasliku elusuuruses postkaardiga või portreega by Martin Saar&Joosep Järvesaar. õiged sõbrad lihtsalt teavad mida kinkida!

 Ja giveawayst! Loosin välja kaks Oriflame megakvaliteetset ja ilusa ümbrisega limitied editioni huulepulka, mis tulevad välja üldiselt alles see kevad- välja pandud imearmsa Kädi poolt Polhemist! Kaks minu valitud tooni:Plum Desire ja teine on minu vana hea lemmik- klassikaline veripunane. Tegemist on giveaway'de esimese osaga!
Et osaleda loosimises -
like'i facebooki page: SIIN
Lisa rida või paar selle kohta, kuidas parandanda blogi, millest sooviksid rohkem lugeda, või mida vähem näha
jäta oma emaili aadress ka kindlasti siia!

Loosimine lõppeb nädala lõpus!





60 comments:

Riina said...

Ma isegi ei kujuta ette, kuidas blogi parandada..võibolla fonti muuta, sest osades brauserites on ta natuke häiriv. Ma olen vahelduva eduga seda blogi kolmes erinevas läpakas lugenud ja ühes neist oli millegipärast font hoopis teistsugune ja raskesti loetav ka seetõttu. Muu mulle meeldib, minimalistlik, stiilipuhas..

riina.solo@gmail.com

Laura said...

Mulle meeldiks kui sa kindlasti ei läheks oma sissekannetes inglise keelele üle. See, et sa ikka eesti keeles kirjutad, on see mis sind tugevalt teistest eristab ja annab selle erilisuse ja siiiruse.

laurake004@hot.ee

reela said...

Räägi/tee pilte rohkem koolist ja koolielust :)

reelan@gmail.com

karina k. said...

Love your instagram posts ! Võiks rohkem olla .

Karru1608@hotmail.com

mare said...

muidu on blogi tiptop - lingid ja kontaktinfo kompaktselt olemas, layout ka normaalne, telefonis jookseb hästi. jama värk on aint see, et jah, pool blogi on justkui katki - vanades postitustes pole ühtki pilti alles jäänud tänu sellele pildipanga crashile. mõni postitus vaid piltidel põhinebki.
kujutan väga hästi ette milline keberniit on neid sinna tagasi hakata panema, võib-olla oleks mõistlik isegi need postitused ära kustutada?

hekuke@gmail.com

Anu said...

Hei! Kuidas blogi paremaks muuta? Hmm..minu meelest oled sa senini suurepäraselt hakkama saanud. Postitad piisavalt tihti ja ma pole veel ühegi igava postituse otsa komistanud. Mulle meeldib, kui sa paned postituse algusesse mõne hea loo, et me saaks tunda, mis fiilinguga sa selle kirjutanud oled. Mulle meeldib su kooliprojekte näha ja aru saada, kuidas su mõtlemine töötab. Mulle väga VÄGA meeldivad need mõnusad pikad postitused, mis sa aeg-ajalt teed, kus seletad enda tundeid ja mõtteid, need on mu lemmikud. Ega siit nüüd palju soovitusi sulle ei tulnud, ilmselt on su blogi piisavalt hea ilma ühegi muutuseta. Keep it up ja õnnitlen tagantjärgi vananemise puhul! Kõrget lendu, Roberta!

anurents@hotmail.com

egelt.pohjala@mail.ee said...

Tere Roberta!
Sul oli tõesti üks väga vinge ja meeldejääv sünnipäev, minu poolsed Õnnitlused ka :)
Blogi suhtes ootaksin võibolla ehk mingit toidualast teemat rohkem. Ise olen hakanud uurima rohkem mahekaubandust jms ökostaffi, ehk on sinulgi mingid väljavaated sellel teemal? Ja üldiselt mulle meeldivad ka postitused homestyleist või üleüldse sinu Londoni kodust ja elust sealsetel tänavatel , arhitektuur vms. Kui aega leiad oma väga kiiiiire elutempo kõrvalt, siis võiksid miskit sellist meile siia inspiratsiooniks postitada :)

Aitäh,
ja kõike head ja vahvat sulle sinna kaugele :)


egeltpohjala@gmail.com

Siiri said...

Minu arvates oli see viimane postitus yks parimatest yldse. Seega, sooviks blogis nàha rohkem pilte su isiklikust ehk siis tòò-kooli-vàlisest elust :)

siiri.rohtla@gmail.com

Britt said...
This comment has been removed by the author.
liperatrice said...

Kindlasti tänapäeva blogimaastikul on sinu blogi üks tugevamaid ning muidugi ka väga palju inspiratsiooni pakkuv. Väga meeldib praegune balance sinu pikkade postituste ja piltide vahel. Jätka samas vaimus ja leia ikka aega kirjutamiseks!

Merili Kraus
merili.kraus@gmail.com

Kaary said...

Meeldib kõik hetkel, mis siin blogis on, lühike või pikk postitus, vaatama/lugema kutsuvad mõlemad:) Aga pildid sinu igapäeva elust meeldivad kõige rohkem, seega ehk neid isegi veel rohkem :)

Iga postitus on niivõrd inspireeriv! Aitäh :)
kaariperm@gmail.com

tr said...

Ma olen ikkagi toda "read more" usku, teeks brausimise kiiremaks ja ei jookseks vahepeal kokku, kui videoposti teinud oled :)

Triin
Seedberry@gmail.com

Anonymous said...

Raske öelda, kuidas seda blogi paremaks muuta, minu jaoks on see väga hea. Kuid instagrami postitustest ei tüdine ma vist kunagi ära, nii et loodan et jätkad nende postitamist :)

gerttujoeleht@hot.ee

Maarika said...

Mulle meeldib enim, et Sa kirjutad tihti ja alati on inspireeriv ning huvitav lugeda. Kui millegi kallal norida, siis mind huvitavad sinu tehtud fotoshoodid, pilte neist võiks rohke olla.
Jätka samas vaimus!

Maarika
maarikakarm@gmail.com

Anonymous said...

Hei Roberta, siirad õnnesoovid sulle ja palju palju jätkuvat edu. Nii, on raske anda sulle soovitust, kuidas blogi parandada, sest mulle meeldib hetkel su blogi stiil ja kõik sellega seonduv, kuuiid võib-olla oleks parem see, kui sul oleks read more nupp pealehel postituse juures, et siis poleks pealehel nii pikki postitusi...kuigii samas vahel on hea kiiresti üle sirvida.(nagu näed ei suuda ma otsustada :D) Aga muidu soovin ikka näha pilte sinu elust ja igasugu inspireerivaid pilte, moe ja sinu projektide ja tööga seonduvaid, võiksid lisada ka natuke köögi teemat ja midagi sellist mis just tol hetkel hästi IN on :D , kindlasti jätka neid pikajutu postitusi, sest neid on supermõnus lugeda (eriti kui oled mõne laulu lisand) ja need motiveerivad hullult mind.
muidu jää oma stiilile kindlaks, kirjuta nii nagu sina tahad ja tunned ja ole positiivne edasi.
naudi kevadet ja päikest
xx :)
Heleri, heleri20@hot.ee

LLL said...

Blogi on juba praegu väga hea, võib olla jah, oma mõtete-tunnete postitused on kõige intrigeerivamad. Outfiti poste võiks rohkem olla, kuigi viimasel ajal on seda juba olnud palju rohkem kui enne - mis on hea. Ja palju õnne-jõudu-jaksu sama lennukalt edasi tegutseda!


lilleberg.lll@gmail.com

Anna said...

Oooaaa kauaoodatud giveaway! Rohkem võiks kindlasti olla sinu arvamust hetke- ja tulevikutrendidest ning moevooludest. Sa tead sellest nii palju rohkem kui suurem osa su lugejaid ja meid kõiki huvitavad Londonineiu vaatenurgad. Ole tubli!

amniska@hot.ee

Johanna said...

Sooviksin rohkem näha sinu outfit of the day'sid, lihtsalt Londoni-elu ja juttu sinu igapäeva tegemistest. Lahe oleks näha ka, sinu moeapsakaid ajast mil olid noorem :) Jõudu ja jaksu!



532johanna@gmail.com

Britt said...

Minu suured lemmikud on kõigis blogides alati pikad kirjutised ning huvitava eluga inimeste puhul, nagu sina, ei pea need üldse olema mingil kindlal teemal arvamusavaldused. Pigem on põnevad lihtsalt kirjeldused elust, sellest, kuidas sul läheb ja millega sa tegeled. Kuna tegutsemisvaldkond on sul huvitav, siis ongi tore ja põnev lugeda, kui kõrge lennuga võib keegi olla, olgugi, et minule see valdkond sel määral huvi ei paku ;)
britt23@hot.ee

Maire said...

Blogi on juba iseenesest suurepärane nii, et mingeid muudatusi ei ootagi. Võibolla daily outfit'e rohkem? Väga huvitav oleks näha su märkmikute/joonistusplokkide sisu!

maire.kuusksalu@gmail.com

Katheriin Liibert said...

Nõustun väga paljude teistega, et ei tahakski väga midgagi muuta su blogis! Kui juuksekarva pooleks ajada, võib öelda et pikkade ja asjalike postituste puhul võiksid praktiseerida proof-readingut (samas väga arusaadav, et ajaga tihti kitsi ja eks ta natuke sinu stiil olegi, otse kõik kirja panna ja mitte kahtlemiseks aega jätta!).

Kõik muusika-linkidega postitused on ka väga mõnusad olnud ja värsket vaheldust pakkunud!


Päikest ja edu :)

katheriin.liibert@gmail.com

Piret said...

Blogi on praegu juba minu arvates väga hea ja mis peamine, isikupärane. Võib-olla oleks natuke mõnusam, kui oleksid lühemad postitused ja tihedamini, siis ei ole emotsioonid nii segi ja jõuaks paremini lugejateni. Ja muuuuuuuusika on alati vägev. :)

Kõike head ja palju õnne tagant järgi :)

Piret
piretsalumae@gmail.com

Elisa said...

Kuigi su blogi on juba niigi mõnus lugeda ning teemad on huvitavad, siis sellegipoolest võiksidki siis kui sul nt pole aega pikki poste kirjutada, lisada just hunniku telefoniga tehtud pilte, neid on nii lahe vaadata:))

elisa.kitunen@hotmail.com

Liisa. said...

Meeldib väga lugeda su koolielu kohta ning tingimata lemmikud on pildid su loomingust. :)
liisapoldoja@gmail.com

Mariliis said...

Mulle meeldiks rohkem lugeda sinu enda töödest. Näiteks erinevad kooli assignment'id ja muu... Pilte on alati hea vaadata ja üldse inspireeriv koht on see. Eriti meeldivad mõtteavaldused, viimati köitis moetööstuse ja "seks müüb" teemaline post. Aitäh, et leiad aega blogi pidada! :)

fiesta_leebekas@hotmail.com

K said...

Ma ei tea kas seal ongi midagi parandada. Meeldib lugeda rohkem su isiklikust elust kui kooliga seonduvast. Võib-olla võiksid rohkem muusikat ka lisada :)

karoliine_priinits@hotmail.com

kati. said...

Paljupalju pilte!
Eesti keeles!
Outfiti pilte!
Ja fotosid oma loomingust!

Jõudu ja inspiratsiooni!

kati.ots@gmail.com

Unknown said...

Su blogi on praegu väga mõnus ja kerge lugeda, nii et otsest vajadust midagi muuta pole. Kuid äkki võiksid kiirematel eluperioodidel kui pole võimalik pikka juttu kirjutada, mingeid pilte siia postitada, kuna nagu me kõik teame, 1 pilt räägib 1000 sõna ;)

mariannmugra@gmail.com

Eva-Maria said...
This comment has been removed by the author.
Eva-Maria said...

Teine katse:
Kui nii mõnegi blogi puhul oleks võibolla nii mõningaidki näpunäiteid, et mida parandada, siis Sinu blogi puhul ei tule vähemalt praegu küll ühtegi pähe ja ma ei ütle seda niisama suusoojaks. Ma arvan, et Sinu aastatepikkune arenemine ja nn "kasvamine" kajastub paralleelselt ka Sinu blogis ehk su blogi on aastatega aina paremaks ja paremaks muutunud - tasakaal nii koolipostituste, inspirational postituste, isikupäraste ja julgete arvamusavalduste ning südamlike ning liigutavate "hingepuistamiste?" + muude postituste vahel on minu silmis täpselt paigas. Nii kaua kui oled Sina ise ja kirjutad sellest, mis Sulle meeldib ja huvitav on, on see ka lugejatele nauditav, nii arvan mina vähemalt.

Nii et ei jää muud üle kui öelda, et pea püsti tüdruk ja keep up the good work! :)

evamaria.leetma@gmail.com

LauraJohanna said...

Ma arvan, et su blogis ei peagi midagi muutma, kõik on olemas: palju pilte, pikad arutluspostitused ning ka juttu koolist. Kõige enam huvitabki mind kooliteemalised postitused ja pildipostitused, mida võiksid tulevikus rohkemgi teha.
Palju õnne ka tagantjärgi ja ole edasi sama hea blogija ja soovin sulle edu kooli ja karjääriga :))

laurajohannas@gmail.com

Mirjam said...

Minu jaoks on kõige huvitavamad just postitused kooli ja moemaailma tegemiste kohta, sest need on väga inspireerivad ja põnevad tulevikuplaane tegevale inimesele.
Ja üldpildis on Su blogi ka päris hea! :)

mirjam.kristian@gmail.com

Kai Liis said...

heips!
naudin lugeda sinu tegemistest koolis, lisatud londonihõngulised pildid annavad alati hea tunde(tuleb diy mõte või lihtsalt silm puhkab) ja tore lugeda, kuidas sa oma pere hindad, see on väga tähtis!

päikest!

Liisukazz@hot.ee

Karolin S said...

Hei!
Väga meeldib blogi, kuid tihti sirvides seda just mobiiliga leian, et read more nupp oleks väga kasulik. Ja kuna olen suur endatehtud toidu sõber, siis oleks vahva näha sinu tehtud einet.


Karolin
91karolin@gmail.com

Agnes . said...

Minu jaoks pole selles blogis midagi suurt, mis mind häiriks.Piisavalt palju on pilte, huvitavat teksti ja eriti meeldivad arutlevad postitused:) Natuke häirib võibolla see, et kui vaadata vanemaid postitusi, et näha kuidas sa muutunud oled, siis ei näe pilte.

Agnes.
agnesassiad@hotmail.com

Anonymous said...

Hei!

Minu meelest võiks olla rohkem meeleolu/inspiratsiooni pilte.

Heli
heli10@hot.ee

Anonymous said...

Hei!

Minu meelest võiks olla rohkem meeleolu/inspiratsiooni pilte.

Heli
heli10@hot.ee

helenananana said...

Heeei! Mulle meeldiks, kui sa postitaksid rohkem oma kunstitöid või siis in progress pilte näiteks. Tore oleks lugeda, keda pead (nt muusikutest või moeloojatest) suurimaks eeskujuk ja kindlasti jätka laulude lisamisega ja eriti head on need nö arvamuspostitused, see sinu jutt EKA-st on isegi minu arvamust kõigutanud :D Või siis võiksid kirjutada, mis tuleval seasonil in moemaailmas on ja mida soovitad kõikidel lugejatel kindlasti riidekappi varuda. :)

Helena
blablabla0@hot.ee

Eneli said...

Minu lemmikuteks on samuti instagram postitused, seega lase samal lainel edasi!
Lisaks meeldib mulle kui postituse algusesse mõne laulu paned. Nii olen mõnegi hea bändi või laulja avastanud, lisaks loob see mõnusa fiilingu postituse lugemiseks. Samuti võib see natuke ka sinu meeleolu rohkem kuidagi sissekandega siduda. Daily oufit´e võiks äkki rohkem olla. Sinu puhul on tõesti hämmastav see, et oskad lugejaid paitada nii sisutihedate postituste kui ka kiirülevaadetega. Võrdselt huvitavad on mõlemat sorti postitused!
Jätka samas vaimus! :)

Eneli
EneliRahula@hotmail.com

LauraL said...

Mulle Su blogi väga meeldib, ei oskagi nagu kohe midagi ette heita. Võib-olla võiks natuke rohkem olla kooliga seotud postitusi/pilte, sest see tundub väga huvitav olema, millega Sa seal tegeled :)

laxik1@yahoo.com

Triin said...

Hei!:)
Keelekasutuse kohta võiks alati norida ja inglise-eesti segakeele jms, aga tegelikult kompenseerib sisu selle totaalselt! Mulle just meeldivad su pikad ja läbimõeldud postitused, kuigi pildid ja muusika on ka väga väga mõnus.

Triin
tyypsu@hot.ee

Liisbet said...

Ära küll blogist ei ole vaja midagi võtta ja sellist tüüpi postitusi ka pole, mida näha ei tahaks. Kõike on huvitav lugeda ja erinevad postitused teevadki asja mitmekülgseks. Minu erilised lemmikud oleksid lihtsalt mõnusad postitused igapäevaelust, mõned pildid ja lihtsalt random head mõtted. :)

Liisbet
liisbet.saue@gmail.com

Gloria said...

Hei, Roberta!

Mulle su blogi alati meeldinud.. ei teagi mida muuta.. postita lihtsalt edasi, äkki isegi rohkem. :P Outfiti postitusi võib küll juurde teha :)

Glots
mchickeyc@gmail.com

Viiu said...

Pildid ütlevad rohkem kui tuhat sõna ja annavad emotsiooni edasi :)

Palju Õnne juubeli puhul ;)

viiuroosi1@gmail.com

emili said...

Väga meeldib, et isegi kui ei ole mahti kirjutamiseks, siis edastad meile parimaid pildipostitusi, mis toovad alati naeratuse näole. Võib-olla ootaks rohkem postitusi, kus räägid oma tegemistest koolis. võiksid teha ka piltidega postituse oma koolist ja selle ümbruskonnast, mõned pildid stuudiotest ja kursusekaaslastest:)
Soovin parimat edu nii disaini kui ka blogimaastikul!
Päikest!
Emili
emili.kilg@hotmail.com

Margit said...

Ei oska sulle mingeid soovitusi anda, kuidas blogi muuta. Mu meelest on kõik super - väga meeldivad su instagrami postitused ja et pilte on alati palju-palju! Kui siis ainult, oma kooliprojektidest võiksid rohkem rääkida.
Kõike illosat!

margit_loo@hotmail.com

Anonymous said...

Hei-hei!
Kõik kena ja huvitav. Ootaks ka rohkem pilte joonistustest vb.

maretansperi@hotmail.com

Mari Umbjärv said...

Kõik meeldib väga.. ainus mille juurde jääda ongi see, et kirjutada eesti keeles, kuigi mõningaid kirjutisi inglise keeles on isegi põnevam lugeda. Ja kindlasti palju palju pilte on ka hea!!! :)
umbjarv@hotmail.com

bbritu said...

Olen Su blogi väga pikka aega jälginud ning ma ei oskagi kahjuks soovitada midagi, mida muuta. Su enamus postitusi sisaldavad palju pilte Sinu elust, mis teeb kogu blogi jälgimise veel huvitavamaks kui see niigi on. Lisaks on alati rõõm tulla ja avastada, et oled jälle uue postituse teinud ehk üks Sinu suurtest plussidest on tihe postitamine. Väga hea font ning valge taust must kiri teeb lugemise äärmiselt lihtsaks.
Sul on äärmiselt inspireeriv blogi. Keep up the good work!

Britta, brittapeiker@hot.ee

Blair said...

Hei!

Hullult tahaks rohkem lugeda sinu koolist. Kuidas sa hakkama saad, mis on sinu lemmikud loengud..Samuti sooviks näha rohkem sinu joonistusi ja töid.
ja muidugi ka rohkem vaba aja poste. et kus/kuidas/kellega käid. sinu lemmikud kohad Londonis jne jne.

heart_angles@hotmail.com

Anna-Liisa said...

Sinu blogi on selline, kus on kõik minujaoks vajalik, meeldiv ja huvitavad teemad olemas. See pole selline üksluine vaid kirju ning just see teebki selle teistest, keda ma followin, erinevaks, põnevaks ja mulle meelepäraseks.
Lisama ei peaks sa midagi! ;)

Anna-Liisa_9@hotmail.com

johanna said...

Väga meeldib, et postitad palju fotosid ning postitused ilmuvad tihti.

johannaoja@hotmail.com

Kiq . said...

No minuarust ei peaks Sa kohe mitte midagi muutma, kõik on väga super !!!

testme@hot.ee

Keep on singing my song said...

Rõõm on alati suur, kui saab jälle avada selle vahva blogi! Mulle meeldivad väga pikad postitused ning isegi ei häri kui blogi on kakskeelne. Aga huvitavad on need maailmavaatelised postitused, mis panevad su hiljem mõtlema kirjutatu peale ja muidugi ka need kooli temaatilised kirjutised! Ja muidugi pildid on ka alati mõnusad, kui neid on parasjagu palju!

Ja muidugi on inspiratsiooni ja joonistuste postitused ka supermõnusad!

maria.kisant@gmail.com

Helene said...

Su blogi on mu suur-suur lemmik, postitused on alati väga sisutihedad, mõtlemapanevad ja motiveerivad. Super, et sa viimasel ajal nii tihti postitad, kuna alati on pärast ühe posti läbi vaatamist tahtmine veel ja veel lugeda ning jään kohe ootama uut. Justkui sõltuvus juba :D
Raske on öelda, mida parandada, kuid kui midagi peaks välja tooma, siis võiks olla rohkem juttu su koolielust ning ka pilte tehtud töödest ja joonistustest/maalidest.

Mõnusat kevadet! :)

beauteousness.blog@gmail.com

Liina said...

Tõesti ei oska midagi välja tuua. Kohutavalt meeldivad Sinu pikad, sisutihedad, paljude piltidega postitused! Jätka samamoodi ja palju edu!

liinalaanes@hot.ee

Anonymous said...

Minule meeldiks kui oleks see vana playlist tagasi paremas ääres siis nii mõnus postitusi lugeda.

terje001@hot.ee

Dianne . said...

Raske on ütelda mida parandada.. võib-olla võiks olla rohkem neid pikki-pikki postitusi, kus Sa kõigest pikalt ja laialt räägiksid.

m said...

Ma tegelikult ei muudakski su blogi juurs midagi. Kõike on piisavalt ja hästi!

mirjam.loddes@mail.ee

Hannaliis said...

Kõik on pöörfi! tõesti-tõesti hea blogi (+ väga ilusad pildid). Mulle meeldib et sa kirjutad oma tegemistest ja koolist ja kõigest kõigest. väga mitmekülgne!



hannaliis.r@hotmail.com