Monday, February 6, 2012

Now my life is sweet like cinnamon, pick me up and take me like a vitamin/week ( or two) in instagram

Like always- I will post quite a big amount of music that has been on replay in my iTunes for last week or so.
Lana del Rey's new album is out and of course I preordered mine ageeeees ago. Even tho Im starting to hate this mainstream thing and how "big" she is getting these days- i have to say, this is good. so goood.  She does this beautiful, beautiful...should I call it dark pop? Yessss. And of course Charlie Xcx. So Fab.


Kohe alguses terve hiiglaslik hunnik muusikat teile nagu ma tavaliselt ikka jagan oma nädala repeadi lugusid. Nagu näha siis LDR plaat tuli välja ja jõudis ka minu postkasti ning kuigi natukene hakkab see LDR buum endal ka üle viskama, siis peab ikkagi nentima- kellegi esimese kauamängiva kohta supertöö ning vb paar lugu on sellised ne rõba, ne mjääääsaaaa aga muidu hetkel väga südamelähedane. Just täna talle olen hakanudki rohkem austama sellist...mm..tumedamat popmuusikat(? thats how i call it at least) ja sinna alla panen ka oma uue lemmiku Charli xcx'i, kelle live oli next level fantast. What else what else?

Kuidagi kaua aega on möödas giveaway'st ning teid, mu armsaid lugejaid, on viimase kuu-paariga juurde tulnud USKUMATULT kordades rohkem... ei tea millega mul nii vedanud on. Ja nagu alati- jään ootama teie ideid giveaway osas, äkki tuleb mõni eriti kihvt mõte ja we can cross it.









 forever alone library hours



 ahh..soo true. and sad. and funny. 3 in 1.  art school owl takes it over!




 MTV BRAND NEW FOR 2012 @ KOKO

 Barbie meets fake hipster..at least thats what Lishka says

 Supahcool Sarah Marshall and our Black Project tutorial
 (not so)late night afterparty we have here
 lunch+sketching at home.. oh. this is . so. good.



 Mult küsitakse peaaegu et iga nädal vähemalt korra..et mis mind inspireerib ja iga kord ei suuda ma mingit normaalset vastust välja nuputada. sest sellele ei saa lihtsalt niimoodi vastata!praegu on töös Black Project ja uskuge või mitte.. aga naljatasime kursakaaslastega addamsite perekonna multika üle ja  läksime vaidlema selle väikese tüdruku nime pärast..ja googeldasin teda. ja siis sain lugessin wikipediast alloleval pildil leiduvat teksti ja that was about it ! voila! inspiratsioon ja mõtted ja kõik muud vajalikud asjad tulid iseenesest. ja see oli kõik kinni kõigest paaris wikipedia lauses:)

 Ronald McDonal(mäki maskott :D) ilma meigita..haha.

 KÕIGE tüüpilisem vaatepilt londoni öisetel tänavatel :D
 no words needed for this one I guess.
eee... turbo tango nitro fuelled vaht mis on tegelt jook? what

hommikusöök kalli Lauraga!


 eeeeeeeeriti eeeeeriti ilusad moe illustratsioonid müügiks...originaaltrükid aastast 1929 :) supermegailusad.
 book salee book saleee

 bible




 the person you love is 72.8% water
 saturday, laura & tate

 Alustasin uue "päeviku" süsteemiga.. siiani on toiminud edukalt! Kuu pärast võiksin nt sisse skännida kõik lehed ja siia parema ülevaate teha-what do u think?


 ja komistasin otsa vanadele polaroididele..walking down my memory lane u know.. ja vajan hunnikut 1200'st filmi!! mida kuskilt ei leia! help.





 it haz arrived.


 no friends, just skype. so close yet so far.
 sooooolatops mu lemmikus megakhuulis "nipet-näpet" poes spitalsfieldis:)
 let the games begin




 ahh.. finally. vastust minu palvetele. konnast prints 72 tunniga. jess.
 ma isegi ei oska seda kuidagi seletada. radiaator. 180kraadine kukkumine. kaalud. kummikinnas. mina. poni. kangakäärid+tomatinuga=kruvikeeraja. mõelge edasi ise:)

 ja teine asi mis mind selle projekti jaoks inspireeris väga olid need vaated mida ma näen lennukist lennates..eriti nüüd see nädal koju tulles. uskumatult ilus on see lumi ja jää ja all that..





 jäätee!!
 esimene hea külmašhokk -1000000kraaadiga. kodus nädalavahetuseks ning valmis pingiviinidega mängima ja jääkarusid jahtima:)

 reaalselt ainus asi mis ma selga suutsin vist 98% ajast panna. thats it. not crossing anything less.
 jää-juuksed
 MEGAvaade hommikul Luckyga jalutades. võttis seest õõnsaks kohe:)


 oh. thank god. seda ma just vajasingi!
 sis' luw




 Eesti Muusikaauhindade Galale ja kleidipaanika.. haz nothing to wear.

 kaasa elamas Berdile ju!!!

 hommikusöök ja vitamiinid.

 vanaema juures pannkoogikatel



 and then god created Chanel.
 ok..ja ülejäänud 2% ajast kui peab natukene esinduslikum välja nägema kui lumelauaplix123 siis tuleb üritada elus püsida kasukaga(kuigi pean tunnistama..laupäeval käisin väljas planeerimata ette ning kõigi rõõmuks/naljaks&minu õnnetuseks tegin seda enam-vähem suusapesus ja moon bootsides.. tõeline fashion statement ma ütlen! eriti kui teised on kleitide ja ülikondadega mu ümber :D)
 Laura imearmas sünnipäev-- meme(või 9gag? teemaline)= minu paradiis
 9gagi kurikuulus tulnuka aju jook. check!



 dinner time! ja kvaliteetaeg õega.




 beebinunnud. beebiarmastused. beeebiiiid!!!!

 OMG KUIDAS MULLE MEELDIB KINKE TEHA JU!
peaaegu einerite võleib!

 "suusabaasi" pidu.. superstressivaba ja superoutsider! parem oleks et kodukelgutamisriided oleksid uus trend nüüd pidudel!
jaaaaa! superšõberid ja hästi kokkusobiv poseerimine!

mu kurikuulus salabrownieretsept.
 heiiiheiiheiii
ja back to london. kool, megaprojektid, niiniiniipalju tegemist.
ILUSAT NÄDALA ALGUST ARMSAD!

10 comments:

Mari-Liis Suvi said...

Nii mõnusad pildid!!! Kõht läks tühajsk nende peale x)
Ilusat algavat nädalat Sullegi!

http://suvimariliis.blogspot.com/

Anonymous said...

i wish i was rich?

Girl with name L.... said...

See MEGAvaade hommikul tundub nii kaunis olevat,meenutab mulle kaadrit mõnest filmist, unenäost või killukest unistusest, oleksin tahtnud ka sellist vaatepilti oma silmaga näha.

Roberta E. said...

@anonüümne : ? :D

Kõhu täitumuse koha pealt..ärkasin ja endal sama, endal sama.. peab söööma!
Vaade oli tõesti üliootamatu ja superilus, aga samas väljas oli -27c ka, niiet pildi tegemise 5 sekundi ajal kukkusid käed juba külmast otsast :D

Anonymous said...

Wow, kust must-kullaga kleit päris on?

Roberta E. said...

Gucci :)

Anonymous said...

Kusjuures nägin EMA pilte ja mõtlesin et kas oled sina? :D
Igatahes on mõned paparazzi pildid sinust siiski:
http://y.delfi.ee/norm/245029/13447649_0uVW4D.jpeg
http://f.elu24.ee/f/2012/02/03/940728t54h9512.jpg
http://f.elu24.ee/f/2012/02/03/940768t54h0c73.jpg

margit said...

niiiii vahva pikk-pikk postitus!!

Anonymous said...

sul tunduvat olevat kõige-kõige ägedamad ja kihvtimad sõbrad :D võinoh, eesti mõistes kõige ägedamad inimesed sinu ümber :DD loodan et saad aru :D

Roberta E. said...

oo.. jep, olin täitsa kohal ja täitsa mina piltidel :) väga armas et sheerisid, ise poleks kindlasti leidnud :)

suured aitäh margit, kartsin et nii pikk postitus muutub tüütuks ja väsitab ära natukene:) but if not then its all good:)

haha.. ei oska rääkida eesti mõistes ning selles suhtes kuidas teised näevad neid inimesi, aga mina olen tõesti vägaaa õnnelik ja rahul et sellised sõbrad on. maailmaarmsad ja maailmakallid mulle!