Tuesday, January 3, 2012

2012-Glitter, spice&everything nice/ Oksana Tandit

 Dear Cupcakes,
2012. Wow. KUI kiirelt see eelmine aasta mööda läks?! Minu silmis lihtsalt kiiremini kui linnutiivul ja tundub, et kuidagi jõudis päris palju tehtud ja samas mitte piisavalt..Ma loodan, et 2012 tuleb veel parem. Veel ilusam. Veel õnnelikum. Veel õpetlikum. Veel edukam. Veel seiklusrohkem. Nii minu kui ka teie, mu armasate lugejate jaoks. 
Viimased 2 nädalat olen ma..(kuidas seda paremini sõnastadagi? emmm..there is no good way to say that i guess-) looderdanud. Üleval olnud kaua ja ärganud hilja, söönud liiiiiga palju, käinud väljas natukene vähem kui söönud, veetnud koos peaaegu piisavalt aega oma sõpradega, tuigerdanud hommikumantlis mööda kodu,emme õnnetuseks enda garderoobi täiesti peapeale segamini ajanud miljon korda, jalutanud oma koera, spa's/kinos/külas jne käinud ja KOHE KINDLASTI MITTE pole ma alustanud õppimise ja uue projektiga, aga sellest ma praegu ei räägi, sest ilmselt paari nädala pärast on minu poolt juba kuulda hädaldamist väheste unetundide teemal ja " ah miks ma seda varem ei võinud alustada". 
Tegelikult tahtsin ma jõuda selleni, et suhteliselt refreshing oli alustada 2012. aastat natukene tegusamalt kui see lõppes. Nagu ma paar postitust tagasi juba mainisin miitisin ma Polhem PR'st Kädiga Sfääri superhea lõuna salati taga ja panime kokku peaaegu et masterplaani, kuidas mina saaksin piiluma Oksana Tanditi uue kollektsiooni, mis on tehtud koostööd Vabankiga,telgitagustesse ja selle valmimisprotsessi ning kuidas oleks seda võimalik teha võimalikult mitmekülgselt ja põnevalt nii minu, teie kui ka tema jaoks ja keda oleks veel superkhuul siia kaasata. 
Täna avanes mul võimalus esimest korda Oksanaga sellest rääkida, asju uudistada ning panna paika reaalne plaan mis-kes-kus-kuidas. Kuna tegemist on Vabankiga koostöös loodud kollektsiooniga, siis tegemist on eelkõige eriti fääänsi over the top peorõivaga, mida katavad Swarovski kristallid ja ka nt haruldaste mardikate tiivad-koorikud(?!) ning mis osade inimeste jaoks, kes pole harjunud nii silmapaistvate värvide-mustrite-kangastega maybe too much, kuid minu silmis on need asjad, mida mul õnnestus täna näha küll täielikud showstopperid.
Homme avaneb võimalus mul minna uurima ka teisi asju fittingule, mida tehakse jaanuari lõpus toimuva suuremat sorti kollektsiooni esitlemisüritusega seoses ning siis viskan pilgu peale ka teistele asjadele. Täna Redberry stuudios oli Oksanal kaasas kõigest valik asju, mida kasutati Filippo 60ndate stiilis shooti jaoks.
Kuna kogu see temaatika, inimesed ja üritus tundus nii superfun, Polhelmist inimesed niii superflexible'd ja Oksana nii positiivne siis otsustasime kaasata endaga kaasa ka Aleksi, kes meisterdas Redberry's täna kõige uskumatumaid teibist linde(?dont ask haha) ja kellega me organiseerime super-glämi shooti reedeks(jubaa?) kasutades nt Oksana Tanditi, Versace, Mulberry ja muude High fashion brändide supermudeleid.. superexcited i am, sest ausalt öeldes olen ennast hoidnud stilistika tegemistest kõrvale(kuigi pakkumisi on tulnud rohkem kui küllalt), AGA see tundus kuidagi eriti õige asi mida teha just nüüd ja praegu ning tahaks väga juba näha kuidas see kõik välja kukub. 

Soo..aitab jutust. Visake pilk peale meie päevale parem:)

ja tsekkige kindlasti ka Fb'ki page : SIIN
 almost forgot- tegemist esimese kollektsiooniga kus Oksana proovib kätt meestemoega. meeste mood meeste moeks, aga mina kannaksin sellist musta kividega pikka pintsakut any time. for real.























 Merilin Perli

 Alexandra, Aleks, Elisabeth & saabas
 Maailmasweet Kädi + Vabank Couture by Oksana Tandit meestejakk taht I <3




 Alexandra Tikerpuu

  put your hands up for Aleksandra and her masterpiece

 Hanna Paat
 Katrin Sangla
 Filippo

 Igor Zahharov




7 comments:

Mari-Liis Suvi said...

Ilusat ja edukat uut, Sulle!
jaa whoaaaa, seda musta kivikestega jakki kannaks vast iga üks anytime. Tohutult meeldivad need mustvalged kaadrid!

http://suvimariliis.blogspot.com/

K. said...

appi, see kuldne top on küll to die for !

Anonymous said...

so fab, tegelt ka!

Aleksandra Podburtnaja said...

mu lind on põhiline obv.

K. said...

Oooh, mis vapustavad riided! Meik ja soengud on samuti suurepärased, can't wait to see the end results! :)

Anonymous said...

See stiil kuidas sa vahendad enda tegemisi, on kuidagi nii siiras, aus, otsekohene ja puhas! mõnus lugeda ja ilus vaadata. Ning see kollektsioon tundub kuidagi eriti mõnus erk!

Nolita said...

Väga lahe 60ndate meik!

www.nolitavintage.com