Tuesday, November 1, 2011

Sweet home London/ šneak-piiiik to Roberta's&Pony's home sweet home


 Oi kui palju kommentaare, formspringi ja vyou kirjutisi oleme me poniga saanud alates kolimisest, et näidake oma kodu ja ümbrust jne.. Ja ütlen ausalt, et võttis väga kaua, kuni otsustasin selle sammu teha ja teid kõiki poole jalaga enda uksevahelt sisse lasta :) Aga siin te nüüd olete.. Suur vahe on kodul ja korterile/majal.. Kodu on see kus on kõik mis on sulle tähtis, sinu kindlus ja sinu koht kus olla sina ise..Piiritu ja mõtlemata maailma eest varjus.. Ma usun, et meie korter on juba päris kodu moodi. Palju tähtsaid ja tähenduslike asju on iga nurga peal ja eks iga hetkega tuleb seda juurde. Poni on see korralik meist kahest ja mina olen see kaos kahe jalaga, kelle sõnaotsesmõttes JAMA on igalpool laiali enne kooli hand-in'e ja kes kleebib enda asju akendele, et kõik asjad korraga silme all.. oeh:) Ja poni talub seda kõike muidugi vapralt..
Mis seal ikka, le welcome to roberta&poni kingdom:)

 meie kanal jaaaaa rõduu ja jooksvad inimesed ja ilusad päikselised hommikud kohviga..
 haha..Stewie Griffin halloween pumpkin..nats kuumuse(küünla) tõttu kannatada saanud aga ajab asja ära! elu esimene siiski.
 kodune raamatukogu
 sketchbookindus



 mm..mäletate kui kaost mainisin enne hand-in'e? ei pingutanud väga üle ju
 haha..mu uued südamekujulised pannkoogi makerid, perfect for sunday's
 jaaaa kõrvitsast seemned ahju röstima ja salatisse!
 dark corners of mah bedroom



 ponindus


 püüab unenägusid
 romantika küünlavalgel
 hahaha..meie kodu suurim reliikvia nüüd- poni ja ingli kuju= le us.  ja muidugi järjekordne laua number, aga mis keiss nendega ja nende kogumistega on, räägin ma mõni teine kord
 imeline vaade mis on VEEEL imelisem õhtuti/öösiti, kui kõik on tuledes:)
 my inspiration boards

  soooo busy atm, so coffee is my best friend
 my cutest winnie the pooh pencilcase

 vanaema vanad fotod ja kirjad ja postkaardid


visual diary

 we have to coolest freakin fridge EVER
ja nüüd ma tagasi õpilainele ja jutustamislainele poniga teetassi taga:) 


Ilusat õhtut kullad!


Roberta(ja Poni kaaaaaa köögist)


xxx

11 comments:

Anonymous said...

Kui see saladus pole, siis palju te üüri maksate ja kas maksud on üüris sees? Üürisite otse omanikult või vahndajate kaudu? :)
Ning väga põnev postitus oli! Ning kindlasti kõige ägedamad magnetid, kust need pärit? :)

Roberta E. said...

Ma rahaasjadest nii avalikult ei räägiks,sest alati tuleb mingit virinat selle peale.. aga alati kui vaja teada sest kolitakse ka või plaanitakse kolida või whatever, siis olen alati meili teel vastanud kõikidele küsimustele.. aga kindlasti on see rent eesti mõistes ikka päris kallis, londoni mõistes täitsa keskmine ja kahe peale okeilt tasutav:) Vahendaja kaudu(agentuuri kaudu täpsemalt) on see võetud, aga täna käis just omanik külas ja supertore on ta! Magnetid ilmselt on KÕIGE meielikum asi üldse jaaa tellitud netist usa ebayst kui ma ei eksi :)

R

K. said...

Hahaha, mis lahedad külmkapimagnetid! :D Ise tegite või on kuskil sellised reaalselt müügiks? Hubane koduke teil, nii mõnusalt end sisse seadnud oma fashion-kraamiga, good luck to both of ya :)

K. said...

Oii, vabandust, sa juba vastasid sellele küsimusele, ma olin nii aeglane :D

Roberta E. said...

haha..no worries :D on ja superkhuulid ja nüüd katsetame seda markeriga külmkapile joonistamist ja Meme-koomiksite tegemist ise kasutades neid magneteid iga hommik :D loodetavasti saame toimima selle süsteemi haha..
ja seda kraami tuleb ikka juurde ja juurde, ise ostes ja eestist fedexiga pakkidega :D

Anonymous said...

Teil on ikka imeliselt vägev pesa! :) Ennast huvitaks ka see üüri värk, aga kui teil pole kombeks seda avaldada, siis las ta siis jääb.
Külmkapimagnetid on loomulikult eriline kirss tordil :D

Anonymous said...

Sneak-PEEK on tegelikult korrektne. Aga väga mõnus postitus, aitäh.

Anonymous said...

Ülimalt mõnus elamine! Ja see winnie the pooh'i pinal on niinii armas. Kiidan postitust :)

Eveli said...

Wow mis vaade Canary Wharfile! Ülichill :))

Kat said...

Oi, väga mõnus ülevaade. Väga teielik, ma usun! Avatud ja valge:)
Ja no need magentid ikka väga lahedad.

LML said...

MIKS ma näen kõrvitsat laual.. MIKS?
sinna sisse peaks olema uuristatud üks ilus nägu..