Saturday, November 19, 2011

SALE: Nicholas Kirkwood/ keep calm and buy shoes

Pole siin pikka juttu midagi- panen teile müüki enda Nicholas Kirkwoodi imeilusad kingad, mis ma ostsin eelmine aasta täpselt samal ajal kuid mida ma olen kandnud(uskuge või mitte!)- 1 korra, 15 minutit RaM'i aula taga(siseruum) ja mis ma kohe flat'ide vastu ära vahetasin seal samas. Nimelt on suurus 39.5 ja minu suhteliselt lai 40 jalg tundis veidikene pigistamist kohemaid. Kingad originaalid ofcourse ja mul oli samal õhtul superrõõm kohtuda Nicholas Kirkwoodiga ise ja lasta tal kingad kassast ise läbi lüüa. Nimelt oli tegemist teise üritusega kus me kokku puutusime- esimene siis tema sample sale Swarovski lounges kust ma sain kingapaari õnnelikuks omanikuks ja kus me tutvusime ja oma kontaktid jätsin ja teine kord oligi siis see customer üritus kus ma selle paari soetasin:)

Kirkwoodi normaalhindadega  ja mis hetkel turul on saate tutvuda  näiteks siin ja siin

Kingade originaal hind ulatub 500 naelani, kuid seda teile pakkudes peaks esiteks arvestama, et tegu on aasta tagasi ostetud kingadega + 1 kord( 15 minutit kuid siiski!) kantud kingadega niiet loogiline on, et seetõttu kukub kingade hind oma paarsada eurot niikuinii. Olen eelnevalt öelnud, et ei müü enda isiklike ja kallemaid asju nii, kuid nii ilusate kingade kapis peitmine ja teadmine, et vaevalt ma neid kunagi üldse kannan, kuna pool nr väiksed, teeb meele kurvaks.

Kui keegi on huvitatud neist, soovib rohkem pilte näha or whatever, siis võtke ühendust või tehke oma pakkumine - robertaeiner@hotmail.com :)

With all my love,
R


 Ja the only time I wore them- supernäha et väiksed :D Ei kujuta ette mida ma mõtlesin neid ostes :D


And thats about it! Nagu ütlesin, minu silmis niii erilised kingad mis tõelised showstopperid ja kontsa mõistes supermugavad, sest konts pole surmavalt kõrge aga vau effekt kindlasti on neil olemas :) Kahju on nad kellegi teise poole saata, aga veel rohkem on kahju sellest kui nad kapis lihtsalt seisavad ja kunagi kandmist ei näe :)

5 comments:

Anonymous said...

its a shame - just kulutasin oma raha ära. Muidu on minu suurus..dmn.

Anonymous said...

Kas kingad on veel alles või said juba maha müüdud? Kui mitte siis oleksin huvitatud!

Roberta E. said...

hei! üks tüdruk mõtleb ja pidi nädala jooksul teada andma ja keegi tahab proovima minna , aga pole ka ära confirminud 100%. kirjuta mulle inbooxi kuhugi ja räägime edasi :)

Nolita said...

Hei, kas said need kingad maha äritud või on need ikka veel saadaval?

www.nolitavintage.com

Roberta E. said...

Eip, ei ärinud maha. 2 ostjat haihtusid õhku pärast seda kui confiminud olid ja päris tasuta neid ka ära anda ei tahtnud..pigem jäid kapi põhja särama ja silmarõõmuks mulle.

Kui tõsisem huvi siis võid kontakteeruda robertaeiner@hotmail.com