Wednesday, June 30, 2010

Nii kuum

Vabadan siiralt ja sügavalt postituste-vähese perioodi pärast, kuid viimasel ajal on olnud lihtsalt veidi hullumeelne aeg. Alustades jaanipäevast ning sellele järgnevast päevast, mil ma peaaegu et murdsin oma kaks varvast.( jooksin ringe enda toas(ärge küsige isegi miks! :D) ning jooksin parema jala väikeste varvastega vastu metallist suurt peegliraami, niimoodi et maja pmst vappus, peegli raami tuli mõra, varbad olid verised, paistes ja ei liikunud absoluutselt, ning mahakoorunud küünelakitükid olid tõestusmaterjalina põrandal.) lõpetades megakuumade ilmadega, mida mina ning ilmselt ka teie täiega nautinud olete. Kahjuks pole mul väga(tegelikult üldse mitte) olnud võimalik nautida neid rannas nagu kord ja kohus, vaid hoopis tenniseväljakute ääres Eesti Meistrivõistlusi vaadates. Ilmselgelt sellise asjaga kaasneb ka imeilus "parmupäevitus" ning ai-ai-ai kui valusad õlad.
Vahepeal õnnestus mul kohtuda ka mõndade giveaway võitjatega, et neile nende goodie'd üle anda ning juhul kui teie pole enda oma veel kätte saanud, siis kirjutage mulle ruttu ruttu! robertaeiner@hotmail.com

What else? Samuti kohtusin ka Mariga Kalamari'st ning arutasime selle suve plaane ning kuidas mina saan neile abiks olla. Tundub, et minu põhitähelepanu läheb Tallinn Dolls'ile. Imago aretamine, reklaam internetis ja mujal, kodulehe kujundus, Tallinn Doll'si Londonisse viimise idee aretus, augusti kuuks mõned ehte ja tsärgi disanid ning muidugi ka järgmise kahe hooaja fotoshoodiga tegelemine, mille pildistavad Laura Kallasvee ja Kalle Veesaar! Neljapäevad on Tallinn Dolls'i müügipäevad nende Kadrioru Ateljeees(vesivärava 36), kella 12-18'ni, niiet hüpake kindlasti läbi!!! algne plaan oligi et olen homme seal olema ning saab teistega arutada asju ning jagan mõningaid ideid mis mul seoses selle brändiga tulnud on, kuid hetk tagasi tsekkiides meili, avastasin et homme tulen maailma busy'im päev, sest hommikul kella 9'st hakkan toimetama ajakirja MOOD shoodiga ning kell 4 pean olema juba Marie Claire'i toimetuses, et sättida modellid valmis õhtuseks shoodiks. Mis omakorda tähendab seda, et kahjuks pean vahele jätma oma kaaslase veerandfinaali mängu eestikate'l ning kuumad tenniseväljakud ei ole variant. :( tahaks niiväga et mind oleks kaks(või homme isegi 4), siis saaks igalpool käidud ja kõik tehtud. keegi dublandiks ei taha tulla ? eheheheh


Cheeeeers mi laavs.
Roberta

2 comments:

Anonymous said...

Oh, sinu dublant tahaks paljud olla ma arvan :)

Roberta E. said...

oi vägahea kuulda ju:) värban kedagi appi siis kui päris hulluks läheb ära:)