Tuesday, December 1, 2009

liar liar pants on fire!







vabandused



ja olen jah valetaja






aga ma olen olnud niii busy viimased kaks nadalat et te ise ka ei usu. nii busy et ma pole avanud uhtegi moeblogi raakimata enda blogist ja ma pole lugenud uhtegi ajakirja ja ainult uhe korra tsekkinud netist eesti uudiseid.ja see on fakt. niiet ma olen taiesti moest valjas viimased kaks nadalat ja kandnud pmst ainult villaseid kleite ja saapaid ja pusasid ja salle ja maalinud poole ooni stuudios. voi siis pildistanud ja siis printinud voi darkroomis kemikaale kraanist alla kallanud.



nimelt mul on 9 paeva(!!!! JEEE) til end of term, ehk siis ma pean sisse andma poole oma courseworkidest.






just tund aega tagasi lopetasin ara selle poolaasta kunsti pohitoo, kaks maali. ise olen vaga rahul, sest nii hullult sai selle kallal vaeva nahtud ja tagasiside on ka nii hea olnud. paar paeva tagasi pakuti nende kahe eest ule 1100 naela, et riputada nad kellegi londoni gallerii-koju ulesse. kuid ei..nagu mu isa ja ma ise utlesin:D neile kahele on eriline koht ootamas minu maja aatriumis
ma nuud pean jooksma, sest varvid kuivavad ja mu fotograafia opetaja mr doherty huuab et kui ma tahan tana printida siis ma peaks kiirustama ja siis ma tahan katsetada oma uusi objektiive mis saabusid sonaotsesmottes OHUPALLI sees ja uurima mis seisus mu arvuti on ja ohhhjumaal...
kuna uusi moeuudiseid ma ei tea ja valismaailm tundub uleuldse kauge siis postitan teile kolm pilti mida hetkel prindin
koik
aitah
musid
vabandused
roberta

0 comments: